DEPARTEMENTEN

Binnen onze kerkgemeente zijn verschillende departementen bezig met het ondersteunen van diverse groepen.

Maatschappelijke betrokkenheid / Diaconie

De leden van de groep Maatschappelijke betrokkenheid (of Diaconie) brengen bezoeken aan leden thuis, regelen het Heilige Avondmaal samen met de predikant en zorgen voor contact met individuele gemeenteleden in Nijmegen (bijvoorbeeld tijdens ziekte).

De leden van de diaconie zijn er voor u! We willen graag van u weten waar u denkt dat de gemeente behoefte aan heeft. U kunt denken aan een huisbezoek, voedselpakket, hulp bij tuinieren/ klussen in huis enz. Kom gerust  naar ons toe.  We horen het graag. Namens de leden van de diaconie: Azenaite, Carlos, Josly, Manuela, Marilyn, Paula, Urnie.

Penningmeester

De penningmeester zorgt voor het bijhouden van de financiën van onze kerk.

Meer informatie over de begroting en het jaarplan vindt u binnenkort op de Financiën pagina.

Daarnaast, op de website van de Unie staat meer informatie over de kerkelijke financiën .

Secretaris

De secretaris is het aanspreekpunt tussen andere kerkgemeenten in Nederland en onze gemeente in Nijmegen. Zij verzorgt de website, het wekelijkse bulletin en voor de mededelingen tijdens de eredienst.

Lees meer over de taken van de secretaris op de SECRETARIS pagina.

Jeugd en Jonge kerkgroep

De jeugd staat onder de leiding van de jeugdleiders. U kunt meer over de jeugd lezen op hun JEUGD pagina en over de Jonge kerk op de JONGE KERK pagina.

Sabbatschool

De sabbatschool staat onder de leiding van de sabbatschool coördinator . Zij zorgt elk kwartaal voor de planning en gaat regelmatig in gesprek met de sabbatschoolleiders.  Meer informatie over de sabbatschool is te vinden op de SABBATSCHOOL pagina.