Secretaris

De secretaris van de ZDA kerkgemeente Nijmegen is een van de eerste aanspreekpunten tussen andere gemeentes, de Unie, leden en bezoekers en het kerkgenootschap in Nijmegen. Hij/ zij zorgt voor alle administratieve werkzaamheden met betrekking tot de kerk. Hieronder vindt u een korte samenvatting van de hoofdtaken van de secretaris:

Primair is de secretaris een bestuurslid van de gemeente Nijmegen en daarom mede verantwoordelijk voor het beleid en de besluitvorming. Als afgeleide van die functie verricht de secretaris ook de volgende taken:

• Bijhouden en beheer van de administratie van de gemeente

• Bijhouden en beheren van het ledenbestand

• Notuleren tijdens bestuursvergaderingen, huishoudelijke-en andere algemene vergaderingen; daarna verslag maken en rondsturen

• Bewaken en afhandelen van bestuursbesluiten/actiepunten en de daaraan verbonden termijnen en data.

• Correspondentie voeren namens het bestuur en de gemeente

• Per kwartaal informatie / verslagen verschaffen aan de Unie

• Het maken van het wekelijks bulletin (nieuwsbrief) met de laatste informatie en nieuws voor de gemeente

Mocht u vragen over deze website hebben, of informatie over de kerk of het bestuur willen

ontvangen, kunt u contact met de secretaris opnemen via e-mail: SecretarisNijmegen at protonmail.com. De secretaris zal uw mail zo snel mogelijk beantwoorden.

De secretaris

Has the information that you need